lördag 9 oktober 2010

En liten utflykt

Sambons trailer skulle hämtas från Vasa. Vi packade in oss hela bunten i hytten och gav oss iväg på förmiddagen.

Min dolda talang. Som "fraktarfru" kan man bli tvungen att sätta sig bakom ratten ibland. Så blev det idag, eftersom vi körde med endast bilen till Vasa. (Jepp, helt lagligt, det finns faktiskt en C bokstav i mitt körkort)


Det skall ju givetvis vara nytta med nöje och tvärtemot. Vi sprang genom några affärer och avslutade med mat och lek på ABC
Leken var svår att få avslutad denna gång, det fanns så mycket roligt att leka med.

Trötta, men nöjda och glada med dagen. Det behövs inte så stora utsvävningar för att få lite variation i vardagen.

2 kommentarer:

  1. Vilken dukti fraktarfru!
    Jag nöjer mig nog med att få följa med någon gång..;D

    SvaraRadera
  2. Räjdit Jessica! ;) Vi mött ju Hilde Shipping hon natten vi kom häim från Åland, såg så bra å stilit ut :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad