torsdag 30 september 2010

Varning för negativitet

En riktigt skit dag, lång arbetsdag och minimalt med Siritid. Tårarna har bränt bakom ögonlocken hela dagen. Allt har varit riktigt tungt och tråkigt. Det är jobbigt att vara gravid. Det är jobbigt att ha en sambo som meddelade att han jobbar imorgon + lördag. Jag är hungrig men jag är för trött för att åtgärda problemet. Det är helt enkelt jobbigt att vara mig idag. Jag skall därför avsluta dagen och dra täcket över huvudet. Hoppas att morgondagen bjuder på bättre hormoner och mera livskraft!

3 kommentarer:

  1. Usch då :( Hoppas du får en bättre dag imorgon!!!

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Vi hade också en riktigt skitdag igår och jag bara önskar att denna blir bättre. Ironiskt nog var det den "positiva dagen" igår. Kämpa på!

    SvaraRadera
  3. Upp me humöret nu Jessica :) Det kommer nog att ordna sig, då du blir mammaledig så får du mera tid me din lilla tjej å bebis

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad