onsdag 23 december 2009

Uppesittarkväll


Sådär ja, då var vi redo att fira jul. Julkorgarna är tillverkade och klapparna är inslagna. Som vanligt blir det i sista minuten. Men huvudsaken är att man hinner eller hur var det?
Nu borde det vara klart med alla missöden och oturdagar. Idag inträffade förhoppningsvis det sista missödet på väldigt länge. När jag anlände till jobbet imorse visade termometern +11 grader! och inte utomhus, inomhus. Någonting hade hänt med cirkulationspumpen och ingen värme i elementen. Vilken fin avslutning på arbetsveckan. B-E fick rycka ut igen som räddaren i nöden och komma via med ett elektrisktelement, TACK! Men det tog hela dagen att komma upp i +20. Jag tyckte lite synd om mina kunder som fick sitta och hacka tänder i min stol idag. Men ingen grät och alla blev nöjda och glada med slutresultatet och det är huvudsaken.
Tack också till farmor och mormor som tagit hand om Siri idag. Nu är det julledigt för mig och det skall bli riktigt riktigt sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad