fredag 11 december 2009

De e´ mycket nu!

Jag kokar köttsoppa, läser bloggar och kollar idolfinalen. Egentligen borde jag redan sova, är så rysligt trött. Men nu är det bara så att jag hinner inte. Soppan skall färdig ställas först.
Imorgon väntar dagisjulfest från morgonen. Sedan blir det julbasar, där jag skall representera jobbet. Försöka sälja lite produkter och fixa lite löshår. Har en massa att plocka ihop och ställa i ordning ännu, men jag hinner väl. Mor & Michael är snälla och tar hand om den förlorade dottern. Fadern skall hålla sig med byggarna på bygget hela dagen lång. Det skall bli så skööönt imorgon kväll efter alla avslutade projekt. Siri och jag skall mysa och gosa hela söndagen som grädde på moset.

1 kommentar:

  1. Vi tar mer än gärna hand om gullsiili :) Ska gå i säng nu efter en tårfylld final i Idol så vi orkar busa hela dagen. Rätt kille vann!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad