onsdag 7 januari 2009

Skräpdag

Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner och dra täcket över huvudet, tycka lite synd om mig själv. En hel massa skall uträttas idag så tyvärr blir det inget slappande. Bla ska bilen besiktas om...ahaooo. Ni vet ju hur det slutade sist så jag inga höga förhoppningar om den bilen mera. Dessutom skall jag och slåss med polismyndigheten ang. nöjestillstånd, ingen enkel match det heller. Siri prutt har inte en av sina bästa dagar hon heller idag så jag vet inte var detta skall sluta. Bara att bita ihop och ta tjuren vid hornen. So long...

3 kommentarer:

  1. He var no i va försikti me volvo nu elå så får ni skaff in ordentlig kvalitetsbil som Siri har! Lycka till me ärenden! =)

    SvaraRadera
  2. Verkar va in skräpdag i mang hus idag...

    SvaraRadera
  3. åj skrääp...bara ti ha tålamod;) hoppas di e på topp på frida=)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad