torsdag 1 januari 2009

2009

Först dagen på det nya året har vi tillbringat hemma, sovandes i skift. Efter ett sent nyårsfirande var vi inte de gladaste människorna på jorden då Siri bestämde att det var väckning 06.30. Men eftersom jag har världens snällaste sambo, fick jag sova vidare till 11.00...TACK för det. På eftermiddagen blev det hans tur att vila lite stället. Som det känns idag lär det nog ta en tid innan det blir sen läggning igen. Påminn mig om jag råkar glömma bort.
Höjdpunkten på dagen blev när min nya telefon anlände (inte dåligt med hemleverans). Nu borde det gå att nå mig igen (förhoppningsvis). Siri har ärvt min gamla döda telefon. Dock är den inte lika intressant nu längre när den inte lyser och när hon FÅR leka med den...konstigt.

2 kommentarer:

  1. låter som vi hade det lika lyxigt i dag...J steg opp halv 8 me Linn...jag sov vidare till 11..helt otroligt=)

    va hände me telefon??

    SvaraRadera
  2. Han bäre dödd mitt i allt. Han måra ju å slockna når som helst. men ti sist gick itt e ti få igang an namäir :(

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad