onsdag 19 september 2012

Besvikelsen

Jag laddade mental för att ta mig ut på gruppträning igen, efter nästan 6 månaders paus. (Springandet har jag ju faktiskt försökt härda ut med, så riktigt försoffad är jag inte). Jag höll tummarna att Jens skulle hinna hem och vi skulle få byta av varann, och visst hann han hem i tid. Siri fick efter mycket tjat föja med och jag var redo för lite sleek, sexy, powerful Piloxing igen. Med adrenalinet dalade snabbt, vi var endast 3 stycken deltagare på plats som blev hemskickade otränade. Så tråkigt, så fruktansvärt tråkigt.

Nu undrar jag, finns det inga träningssugna människor här i trakten som skulle kunna tänka sig att hänga med på lite piloxing så att kursen skulle bli av. Det där med sleek, sexy, powerful kan man ju ta med en nypa salt och leka sig in i leken. För det är faktiskt jättebra träning, stärker magen och hållningen samtidigt som man tränar upp flåset och får avreagera sig lite genom lätt boxning. Pilates-Boxning=Piloxing. Häng med vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad