lördag 12 november 2011

Inspiration


Här om dagen hittade jag via Alegni till en för mig ny och inspirerande blogg Craft&Creativity. Himmel så mycket fint och hur mycket intressant som helst. Plötsligt blev mitt vita och gråa hem väldigt färglöst och trist.


Just nu håller jag på med 17 olika pysselprojekt av alla varianter. Jag är superdålig att färdigställa mina påhitt och genast när jag snubblar över nya ideér och inspiration blir det ett nytt projekt. Någon dag (snart) skall jag ta mig i kragen och färdigställa allt det jag håller på med. Inget nytt projekt nu på en tid, fast det kliar i mina fingrar och jag skulle vilja testa allt på den där bloggen.

3 kommentarer:

  1. Hej Jezzica!

    Tack för de fina orden, var roligt att du gillar min blogg! Jag blir så himla glad när jag läser att någon blivit inspirerad mina pyssel.

    Ha en härlig helg!
    /Helena

    Ps. Vilken trevlig blogg du har, fina bilder också! Jag måste nog testa baka den där citrontårtan. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet... Alltid flera projekt på gång, material som ligger och väntar på att komma till användning... men tiden kan inte räcka till allt. Och så måste man ju ha det rätta humöret och inspirationen också när man börjar på ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! En superfin blogg Craft and Creativity.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad