fredag 19 november 2010

Tomt hus

Grå och kylig fredag i sorgens tecken. Och inte blir det bättre av att jag är ensam hemma. Huset är tomt, mina kumpaner=sambo+dotter har givit sig iväg på "frakt" och återkommer imorgon eftermiddag/kväll. Vad skall jag hitta på nu!?! Skulle det ha varit vid ett annat tillfälle (ingen begravning i bakfickan eller bebis i magen) skulle jag kanske slagit klackarna i taket på den lokala baren eller skramlat ihop flickorna till en rolig tjejkväll. Men nu skall jag njuta av lugnet...ta det med ro...och bara vaaaa...

3 kommentarer:

  1. men du är värd en stund ensam och du behöver att ta hand om dig själv nu en stund så njut

    SvaraRadera
  2. Tänd ett ljus och kryp upp i soffan och bara vaaaaa. Jag hoppas det gick bra idag. Kl. 12 (här) tände jag ett ljus och satt för mej själv och tänkte på moster. Hon har det bra där hon är nu.

    SvaraRadera
  3. kan no kom å häls påde naingang om du har tråkit :P he bara ti höör av de fö ja bruk no typ allti va där hem :) om int i stalle :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad