tisdag 15 juni 2010

Hilde Shipping

Jag vet att ni är många som funderat över lastbilsköpet och vad min sambo har för sig. Hans pojkdröm har äntligen gått i uppfyllelse och han har köpt sig en EGEN lastbil. Han har sagt upp sig från sitt jobb och skall nu även han bli egen företagare. Han kör sin sista vecka som anställd och på måndag kör han iväg för egen maskin.
Jag har väl inte varit så värst glad över hela situationen eftersom han nu kommer att börja vara borta inne i veckorna. Åker varje måndag till Sverige för att lasta och sedan till Finland igen och dela ut varorna till olika ställen runt om i landet. Hemma igen borde han vara torsdag kväll. Så fre-sön är han hemma och ledig. Vi hoppas att det skall gå bra och att hela situationen kommer att fungera. Vi har i alla fall fått ha honom "hemma" i nästan 3 år så jag är nöjd. Och vad gör man inte för sin kära!?!

3 kommentarer:

  1. Då gäller det att ha ögonen öppna nu då?? Förvarna honom om han ser någon galen kärring i en röd SAAB som tutar och blinkar..... Då är det bara jag..

    SvaraRadera
  2. Håller helt med om att man ska stötta sin kära. Jag sko gärna se att min sambo sko slut jobb på båt, men då han vill så måst han ju få.. ja brukar tänk så att va sko jag gör om sambon sko säg ti mig att slut jobb me de ja gör.. Å bara man vill får man de ti funk :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad