onsdag 3 mars 2010

Bråda tider




Dagarna rullar på och jag hinner inte med. Största delen av folket tycks ha sportlov, men inte vi. Det börjar bli lite mycket nu tycker jag. På jobbet, hemma och på bygget. Om man skulle kunna skippa sömnen kanske dygnet skulle räcka till, men inte som det är nu.
En liten paus tog vi på eftermiddagen  och umgicks med Camilla & Linn. Det var verkligen behövligt.
Sedan stressade vi iväg till bygget och tog emot en lastbil som kom med våra garderober från Stirpe.
Jag lyckades guida och komma överens med en chaufför som pratade den andra inhemska (vilket jag förövrigt behärskar VÄLDIGT dåligt) Siri stod i garageöppningen och lyssnade och iakttog. Hon fattade snabbt vad det handlade om tydligen. Chauffören började lossa och Siri säger glatt - Kiitos Hon är inte dum vår dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad