torsdag 7 januari 2010

Brrrrr


Oj tack för alla fina kommentarer om min nya frisyr. Jag är verkligen jättenöjd själv också och saknar verkligen inte håret som hängde som hundöron.
Idag är det kallt och då menar jag både ute och INNE. I vår gamla koja var det imorse +13˚ C. Jens fick fixa och trixa med elementen så tills vi vaknade var det lite varmare, men inte mycket. Tror ni det räckte med det...NEJ naturligtvis inte. När jag kom till jobbet var det +8˚ C! där. Vilken tur att min första kund var min mor så jag gjorde hembesök istället. Det gick också bra...eller hur mamma? Eller har du nackskador efter ursköljningen ;)
Ikväll stod det mamma/barn träff på schemat. 7 glada mammor och 7 busiga ungar hittade ut trots en temperatur runt -25˚ C. Och lika trevligt som vanligt var det.

2 kommentarer:

  1. Ja usch, jag känner igen mig i ditt inlägg, här var det nog inte heller många plus grader när vi vaknade i dag morse, + att även mitt hår kan efterliknas till hängande hundöron! ;) Nåväl, jag och Oliver har som lite samma stil då! ;)heh..

    SvaraRadera
  2. Allt är bra! Behövde inte träna magmusklerna ikväll :) Tack för hemtjänsten. Något vi kanske ska börja med så får man träning på samma gång!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad