lördag 1 augusti 2009

Lördag i byggandets tecken

Hela familjen har spenderat dagen på bygget. Jag passade på att måla lite på huset medan Siri sov. Pappa och Jens har skivat garaget på insidan. Nu är det inte mycket kvar på garaget vill jag påstå. Fönstren och lite målande på de vita delarna.
Siri skall just precis ta natten, sedan är det faderns tur. Jag skall bege mig till bygget och måla lite innan läggdags. Det blir nog inga stora projekt för imorgon är det tidig väckning. Vi styr kosan mot Valkeakoski och bostadsmässan.

3 kommentarer:

  1. Bostadsmässan i Valkeakoski kan verkligen rekommenderas!

    SvaraRadera
  2. Uj vad ni är flitiga! Känns som ni gjort mycket mer på en sommar än vi gjort hittills på flera år ;O)

    SvaraRadera
  3. Vi tänkt å far imåron :) Kanske vi syns?

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad